mandag den 19. januar 2009

Lort lort lort


Den anden dag mødte et dejligt syn mig da jeg trådte ind i børneren i Skt. Anna Gade. Der går Andreas - og jeg var der for at hente ham. Han sad og skrev ved et bord med 3 søde små tøser. 'Hvad?' tænkte jeg. Perfekt - har han allerede fået fat i forførelsens kunst - og kunne det virkelig passe at han sad - tilbagelænet med et smil med smør - og skrev lidt lyrik så tøsernes tøsehjerter kunne tøsesmelte? HA! I FUCKING KNEW IT - han kan noget den dreng!
Men AK - han råbte til mig at han havde skrevet noget til mig. Det er jo i og for sig dejligt nok, men jeg var da lidt skuffet over at det ikke var for at imponere tøserne. Jeg var til gengæld så langt fra skuffet som jeg kan komme da jeg straks læste brevet højt: LORT LOL LORT LORT LORT LORT ...... AGF .... ANDREAS! Sådan min dreng! Hold kæft jeg elsker den knægt!!!

Ingen kommentarer: